Danske Røde Kors gir Unitas Reiser toppkarakter
For mange er det å reise en av de mest spennende og givende opplevelsene i livet. Det kan imidlertid også være en kilde til frustrasjon og stress hvis reisen ikke blir planlagt og organisert på en ordentlig måte. Heldigvis finnes det selskaper som Unitas Reiser, som jobber hardt for å gi deg en optimal reiseopplevelse.
Hanne Lyngsø-Dahl, en representant fra Danske Røde Kors, har nettopp kommet tilbake fra en tur med Unitas-billetter, og hun har ingenting annet enn lovord å si om selskapet. «Det har rett og slett vært full klaff», sier hun.
På en skala fra 1 til 5 gir hun alle verdiene til Unitas Reiser en soleklar femmer! Hanne er spesielt imponert over selskapets profesjonalitet, troverdighet, og evne til å utvikle seg.
Hun setter pris på at selskapet alltid er tilgjengelig og at de følger sakene sine fra start til slutt. Hun får alltid raske svar, og hun har alltid samme reiseagent å forholde seg til. For Hanne er dette svært viktig, da hun vil føle seg trygg når hun reiser.
Hanne er glad for at overskuddet fra Unitas Reiser går til KFUK-KFUMs arbeid for barn og unge. Hun har selv god kjennskap til organisasjonens arbeid og setter stor pris på deres fokus på fellesskap og mestring. Unitas Reiser har også en tydelig bærekraftsvisjon, noe som hun mener er viktig i dagens samfunn.
Alt i alt kan hun konkludere med at Unitas Reiser er et selskap som legger stor vekt på kundeservice. Selskapets DNA er å støtte KFUK-KFUMs arbeid, og Hanne synes dette er flott. For henne er det viktig å velge et selskap som er engasjert i samfunnsansvar og som jobber for å gjøre en forskjell.